PRŮBĚH OBJEDNÁVKY

Pokud chcete vědět jak probíhá objednávka v našem e-shopu, předtím než si u nás něco objednáte, tak jste na správném místě.

Košík

Pokud se Vám při procházení obchodu některý nabízený produkt zalíbí, není nic jednoduššího, než pouhým klepnutím na odkaz "Přidat do košíku" zboží vložit do vašeho nákupního košíku. Pro větší přehlednost se Vám objeví okénko "Košík"v okénku můžete pokračovat „Přejít k potvrzení“ nebo „Pokračujte v nákupu“.
Množství objednaného zboží je samozřejmě možné změnit i v průběhu objednávky v detailu košíku kde zároveň vidíte cenu bez DPH  a s DPH.

DORUČENÍ

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GEIS LOGISITICS.

  • Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci.
  • Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase)
  • Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu


Cena poštovného a balného u platby předem je 85,-Kč, při objednávce zboží nad 600,- je 0,-Kč.

Platba při převzetí zboží - dobírka je 105,- Kč /85,-Kč doprava + 20,-Kč dobírka/, při objednávce zboží  nad 600,-Kč je 0,-Kč.

ZBOŽÍ DORUČUJEME POUZE PO ČR, DO ZAHRANIČÍ ZBOŽÍ NEPOSÍLÁME.

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST PPL 

  • Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci.
  • Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase)
  • Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu


Cena poštovného a balného u platby předem je 85,-Kč, při objednávce zboží nad 600,- je 0,-Kč.

Platba při převzetí zboží - dobírka je 105,- Kč /85,-Kč doprava + 20,-Kč dobírka/, při objednávce zboží  nad 600,-Kč je 0,-Kč.

ZBOŽÍ DORUČUJEME POUZE PO ČR, DO ZAHRANIČÍ ZBOŽÍ NEPOSÍLÁME.

ZÁSILKOVNA


OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ NA PRODEJNĚ

Zboží si lze také vyzvednou osobně, a to na našich prodejnách:

  • RŮŽOVÁ 10, PRAHA 1

Pondělí až pátek 9:00 - 19:00, SOBOTA 10:00 - 17:00

  • MASARYKOVA TŘÍDA 12, OLOMOUC

Pondělí až pátek 9:00 - 12:30, 13:00 - 17:00.

  • OD 13, VAVREČKOVA 7076,VCHOD Z ULICE DVACÁTÉ, ZLÍN

Pondělí až pátek 9:00 -17:00

  • MASARYKOVA NÁMĚSTÍ 1, JINDŘICHŮV HRADEC

Pondělí až pátek 8:30 - 17:00

  • BEZRUČOVA 34, PLZEŇ

Pondělí až pátek 9:00 - 13:30, 14:00 - 17:00

ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZDARMA?

Ano, zboží zasíláme zdarma když Vaše objednávka zboží  přesáhne hodnotu 600,- Kč.

ZPŮSOB PLATBY

Všechny ceny jsou konečné a včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Jsme plátci DPH.

  • Dobírka při doručení - Geis Logistics, PPL, nebo při převzetí na ZÁSILKOVNA.CZ

Celou částku zaplatíte při převzetí zásilky od doručovatele. 

  • Platba převodem

Objednávku zaplaťte bankovním převodem na náš účet:   2700102103/2010  - Fio banka


Při zadávání platby používejte jako variabilní symbol číslo objednávky a do poznámky napište své jméno.
Pokud je zboží placeno převodem, kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu v takovém termínu, aby byla částka připsána na účet prodávajícího nejpozději 10. den po zadání objednávky. Po tomto termínu bude na objednávka zrušena. 

Případné prodlení s platbou oznamte mailem na info@ruzova10.cz

  • Hotově nebo kartou na prodejnách

Zboží zaplatíte při jeho osobním převzetí na místě osobního odběru.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Pro jakékoliv změny v objednávce nám co nejdříve zašlete e-mail info@ruzova10.cz

Nezapomeňte napsat číslo objednávky, u které požadujete provést změnu .

 

JE ZBOŽÍ IHNED K DISPOZICI ?


Osobní odběr - vždy je nutné počkat na  potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí. 

Doručení Geis Logistics, PPl nebo Zásilkovna   "dobírka" - v případě že je zboží skladem, zásilku odešleme v nejbližším možném termínu.

Doba dodání je 2-4 pracovních dní.

Doručení Geis Logistics, PPL, Zásilkovan   "platba předem na náš účet" - po připsání platby na náš účet zásilku připravíme a odešleme druhý den.

Doba dodání je 3-5 pracovních dní. 

 

JAK POSTUPOVAT KDYŽ…

- je zboží poškozené, neodpovídá objednávce nebo chybí v zásilce:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce firmu Geis Logistics nebo nás na adresa info@ruzova10.cz

V případě nedodaného zboží nebo záměny prosím kontaknujte nás na info@ruzova10.cz, a my Vám poradíme jak postupovat.

- chci vrátit zboží zakoupeného přes internet

Každý zákazník má právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Podmínkou je zaslání zboží ve stavu „jako nové", to znamená neporušené ani nerozbalené z originálního obalu zpět na adresu uvedenou na faktuře .